Wednesday, September 3, 2014

Härlig och effektiv onsdag

God eftermiddag.
Mötet på jobbet var trevlig och tiden gick snabbt.
Jag hade bakat mina godbitar, (de där chokladbollarna med kvarg, ni vet), och bjöd mina kollegor på :-)...hälsoinspiratör som jag är ;-)

Efter mötet hade jag lite tid för ett snabbt bröst/triceps-pass på gymmet, innan jag skulle hämta Tor. Blev en timme styrka, så får jag ta dagens resterade cardio ikväll på crosstrainern ;-)...


Efter hämtning på förskolan hade jag lovat Tor att vi skulle gå på värnermuseet, där de just nu har en utställning som heter "VärnerPower".
Den handlar om just vind och vattenkraft.
Kul med lite experiment etc att prova på :-)






Intressant var också museets nedre våning med akvarier, värnerfiskar och lite historiska fynd att se på ;-)


I skrivande stund har jag lite foodprep in the makeing här hemma, och tor tar en dusch, i väntan på att morbror Linus kommer till oss efter jobbet.
Tor och Min bror ska ha pizza-och-tvspels-myskväll.
Tor längtar ;-)

Hoppas ni har en bra dag bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: