Saturday, September 13, 2014

Nya arbetstider

Hej bloggisar.
Happy lördag på er <3.
Vi har lagt om vårt helgschema lite på jobbet.
Det var mitt önskemål att få börja en timme tidigare på lördagar, och därmed sluta en timme tidigare, så jag inte behöver gå den sena kvällen både lördag och söndag...
Och tack vare mina tillmötesgående och förstående arbetskollegor, så gick de med på det.
Jag är tacksam som har en så god arbetsgrupp omkring mig :-)

Så från och med idag börjar det nya helgschemat, så jag for iväg till gymmet lite tidigare för att hinna med ett rygg och mag-pass följt av cardio.
Härligt!, och ikväll väntar en promenad efter jobbet, precis som igårkväll :-)
*mys*



Om 1 vecka ska jag stå på scen i Norge och som ni säkert förstår, så ser jag fram emot det oerhört mycket.
En minisemester tillsammans med My boo. Så som vi jobbar för detta :-)

Vill önska er en härlig dag bloggisar.
Off to work now!
PoK/ Trasdockan 

No comments: