Sunday, September 28, 2014

Biceps/triceps på dagens gympass

Hej bloggisar! :-)
Snart dax att åka från jobbet, hem och köra lite cardio innan läggdax och sedan upp och jobba imorgon också.

Tänk!, en människa som jag, som ofta har fullt upp med än det ena, än det andra, tycker faktiskt att det är rätt skönt att vara tillbaka på jobbet, efter 1,5 veckas ledighet.
Nog för att jag behövde det!, jag hade mycket tankar och känslor efter tävlingen att bearbeta.

Trots att jag är lite krasslig med nån begynnande förkyldning, så kände jag oerhört behov av att komma iväg och träna idag, och ett biceps och triceps-pass passade perfekt på mina lediga timmar ;-)

Jag och min goding fick genomfört ett härligt biceps/triceps-pass tidigare idag, vilket jag följde med en tripp på löpbandet i lugnt tempo.

Ha en fortsatt härlig kvälj bloggiar.
PoK/ Trasdockan


No comments: