Friday, September 19, 2014

Dax att skicka Ragdoll till Norge

Godmorgon bloggisar.
Hoppas att ni vaknar till en fantastisk fredag.

Själv har jag sovit ganska dåligt även denna natten :-/, men det får gå ändå.
Jag kanske sover lite i bilen sedan :-)

Det är ju nämligen dax att skicka iväg Ragdoll och hennes kropp till Norge idag, för registrering ikväll och stagetime imorgon!! <3


Åh vad skoj det ska bli!
Me and boo, on the roads again, doing this together as A team <3
Så tacksam att jag har honom med mig och får dela tävlingsupplevelser med honom.

Dax att hoppa in i dushen, förberedelser väntar ;-)

(ps. Glöm inte att det är registreringsdag, därför är det också idag, som jag kommer dela med mig av bild på nya fabulous bikinin.
Lovar att göra det innan vi lämnar Sverige ;-)

PoK/ Trasdockan


No comments: