Sunday, July 24, 2011

Walk in hevean!!!...

Okej...Jag VILL HA en "walk in closet"!!!...
Jag är just hemkommen från Jess, där jag har varit och "shoppat" i hennes garderob ;-)...

När jag var liten ville jag altid ha de leksakerna som mina kompisar hade...och nu i vuxen ålder, vill jag såklart ha de kläder, och de skor som mina andra har ;-)...
Det är väl en ganska normal kvinnas tanke egentligen...am I not right?

Jassica är verkligen en modetjej, och jag är så tacksam för den inpsperation som hon skänker mig, (en småbarnsmorsa), till att vilja klä upp mig lite, inte bara till fest, utan även till vardags.

Imorgon ska vi ut på festligheter, me and my girls, och Jessica hade lovat att jag skulle få låna något ur hennes garderob.
Som ett barn i en godisbutik, var jag när jag provade och kikade i hennes garderob...
Till sist hittade jag iaf en fin överdel att ha till mina ljusa jeans och ett par egna skor...så I'm happy!

Såklart blev det lite prat också, så det drog ut på tiden...men det var så mysigt!!!

Längtar till imorgon!




"A walk in heaven"

2 comments:

vbf said...

Jag får väl upp-offra "mitt" sovrum då.........
Puuuuss, nu ses vi snart. xx

Linda said...

Ja, idag kommer du hem!!!!!