Tuesday, July 26, 2011

PickNick på Källstorp

Vilken mysig kväll vi har haft!
Vi hade sedan länge planerat en picknick tillsammans med Julia och Nicklas...idag blev den av, och vi valde att gå ut på Källstops ö-värld, (sammanlagt är väl vandringen ca 7,5 km)...och vi hade tur med vädret också =)...

M och jag stod för picknickmaten och drickan...vi har druckit bubbel, och haft en allmänt trevlig kväll i trevligt sällskap.

Tors status idag är att han har åkt till Västkusten tillsammans med sin farmor och farfar, och faster Karolin.
Han har badat, "hjälpt till" med förtältet, grillat korv, och busat, och när vi ringde tidigare ikväll så hade han knappt tid att prata med mig och M ;-)...*Gullungen*
Mår han bra så mår vi bra...och vi är tacksamma för den "egentid" jag och M ju faktiskt kan tillägna varandra nu när vi är lite barnlediga =)...

Våran kväll i bilder:




Off we go!...



Julia och jag...

M och Nicklas

Jag och M

PickNick











Sunset!


Nu när vi kom hem hade vi hoppats på "Morden i Midsommer", men det verkar ha uteblivit ikväll, så vi får väl nöja oss med något annat från tv-tablån...

No comments: