Friday, July 29, 2011

Fredagshälsning

Hej bloggen!
Här kommer en liten hälsning från oss.
Jag har haft mitt spinningpass som vanligt idag och det käns skoj...Det blir ett bra drag på fredagar ;-)...
Det ska dock bli skönt med en paus från träningen nu i helgen...Jag är jätteöm i mina muskler efter ganska intensiv träningsvecka.

Tor sover. Han fick vara hos M på jobbet medans jag hade spinningen eftersom vi inte har någon barnomsorg denna eller nästa vecka.
Men när jag skulle hämta Tor så var han jättetrött, lite varm och gnällig, vi trodde han hade feber men det visade sig inte när jag tog tempen på han. Jag tänkte att han kankse hade ont någon annan stans, så han fick en Iprensupp och tittade på Shreck, nu har han just somnat.

Egentligen skulle vi ha mysig fikadate med Patricia på stan nu, men eftersom Tor var så väldigt ledsen och varm så ringde jag och sa att vi tyvärr inte kunde komma =(...Jag hoppas att vi kan få till en ny date nästa vecka.

Ha en bra fredag!
PoK/ Trasdockan

No comments: