Monday, July 4, 2011

Packar...

Hej bloggen!
Vilken fest jag var på i helgen. Det var så kul ;-)...och i går (söndag), så hade mormor bjudit hem våran släkt, (på mammas sida), så vi var 18 glada middagsgäster hos mormor och morfar igår ;-).
Tack för en trevlig helg vill jag säga till min släkt på mammas sida =).

Ikväll är jag och M i full fart att packa. Tor har somnat för ca en halvtimme sedan och imorgon ska vi åka till mormor och morfars sommarstuga i Kungshamn.
Tor har pratar hela kvällen om att "åka nu, bada"...men vi har lovat att imorgon när han vaknar...DÅ ska vi åka ;-)...

På spinningen ikväll kom det 6 motionärer, (samma som förra måndagen), och det är bra ska jag säga =)...

Hehe, en lustig sak är att vi ikväll har gått och väntat på att "Linas matkasse" ska komm hem till oss, och jag funderade varför jag aldrig fick något påminnelse-sms igår, (som jag alltid får dagen innan, annars. Men nu gick jag in på hemsidan, och där står det att de har uppehåll i juli...Hehe, det hade jag helmissat...så typiskt ;-)...




Tor i auguisti i fjol. Nere vid stranden vid sommarstugan.

Han längtar så efter att bada ;-)...

2 comments:

Jessie said...

Åh så gött att komma iväg lite... Ha det bäst :)

Linda said...

Ja, man får hitta på lite små utflyckter ;-). Tack!