Thursday, July 28, 2011

En suverän dag!...

Phu, jag är helt slut efter en intensiv med suveränt bra dag!

Jag och pappa har varit ute och åkt motorcykel...vi åkte från han vid 10-tiden, och var tillbaka vid 15-tiden. Då hade vi hunnitavklara strax över 20 mil! ;-)...
Vi har åkt på jättefina, kurviga och naturvackra, typiska "MC-vägar"...Det var underbart. Vi åkte till Väring där vi gick in på MC-kompaniet och kikade lite, och på vägen hem stannade vi i Husaby för att ta en glass =p...
I Husaby bytte jag och Pappa motorcykel så jag fick köra hans hem...*Love*...!





Jag och pappa tar en glass-paus i Husaby...=)





I eftermiddag har jag hängt med Jessica lite på salongen...Vi drack kaffe och tjötade lite medans vi laddade för styrketräning, (armar)., och Pump!...Yeah!...Jag lovar att jag är helt slut i kroppen nu!...






Hoppas att Ni har haft en bra dag!



PoK/ Trasdockan



No comments: