Monday, July 25, 2011

Tända ljus ger mysfaktor...

Jag och tor har visst tagit sovmorgon ;-)...
Under semestern har vi haft lite svårt att hålla på Tors läggtider, så numer är det väl vanligt att Tor lägger sig en timme senare, och därmed sover lite längre på morgonen...Nästa vecka ska vi försöka fixa tillbaka rutinen, så att han är invand till han börjar dagis vecka 32 =)...

Vi har tända ljus här hemma, jag tänker på offren och deras nära och kära, som har drabbats djupt av "Oslomassakern"...men det ger också lite mysfaktor...och lite...,(vågar knappt säga det), höstfeeling =S...

Idag blir en busy dag...det vet jag, men däremot vet jag inget om hur jag ska lägga upp den???...
Tor ska sova hos sin mormor inatt...och imorgon ska han åka med sin farmor och farfar till västkusten med husvagnen några dagar...Det blir mysigt för honom, och han pratar och ser fram emot det ;-)...
Det innbär att jag ska lämna lite packning hos dem inför husvagnsresan.

Vi ska hinna fram på stan en sväng också, för att fixa några ärenden, och i eftermiddag har jag spinning, sedan skynda till "Harrys" på stadt och möta upp mina tjejer mfl för räkfrossa och Måndaxclub!!! =D...

Bästa att starta dagen!!!
PoK/ Trasdockan



No comments: