Monday, July 25, 2011

Busy, busy....

Phu, vi har fart runt lite nu i förmiddag.
Varit på min brors jobb x2, min brors lägenhet, fixat ett paket till min fina vän Thess som ska firas ikväll ;-), och dessutom hann vi med att åka till mitt jobb så jag fick ringa ett samtal som jag behövde få gjort...(nackdelen med att jobba helger är att det inte finns någon anträffbar på andra enheter i kommunen)....
Nu har vi fått lite lunch i magen, Tor ska sova...(men jag hör små fötter på golvet där uppe, så han är uppe och smyger ;-), jag ska förbereda mig själv lite inför kvällen, packa åt mig, och packa åt Tor, så vi kan åka och lämna hans packning hos svärmor, innnan jag lämnar Tor hos mamma...

Japp...mycket att pyssla med ;-)...det är mysigt också!


Tor i morses...

Ser ni att han är nyklippt?...

No comments: