Tuesday, July 12, 2011

Tisdagsupdate

Hej bloggen!...Nu har det visst gått några dagar igen sedan jag senast skrev ett inlägg.
Ber om ursäkt för det, men ibland är det busy busy även fast man har semester ;-)...

Vi har faktiskt ägnat några dagar på sjön...både lördag och igår åkte vi ut med båten...Härligt att passa på när vädret är med oss =).

Imorgon ser familjen fram emot resa till Borås djurpark =)...Tor pratar om djuren och vi har förbrett genom att titta på de olika djuren på internet ;-)...JAG ser också fram emot dett jättemycket!!!

Idag har jag och Tor varit ute på prommis i förmiddags...det var längesedan jag och han gick tillsammans...eller han åkte ju sulky såklrt. Men det var mysigt med pratglatt sällskap...om ni förstår vad jag menar =)...

Nu ska vi äta lite lunch och så hoppas jag att Tor behaga vila en stund innan fina vännen Moa och hennes ena dotter Smilla kommer till mig och Tor på playdate =).




No comments: