Saturday, July 2, 2011

Lördagsfixing...

Hej bloggen!!

Jag håller på och fixar lite här hemma. Jag har damsugit, diskat och tvättar lite =)...

Förra veckan la jag ut en annons på blocket. Vi ska nämligen sälja Tors barnvagn, han är lite stor för den nu, och han har ju sulkyn.
Idag ringde ett par som ska komma och kika på den, så jag har torkat av den lite till och sådär =). Hoppas att vi får sålt den för den atr ju mest bara upp onödig plats.

I eftermiddag ska jag åka till Trollhättan. Min morbror har fyllt 50 år, och tillsammans med en gammal klasskamrat så ska han ha 50årskalas, så det kommer nog bli mycket människor och ett hejdundrans kalas. M skulle vara med egentligen, men han har ångrat sig, så han stannar hemma med Tor ist.

Hoppas ni njuter lördag och helg!
PoK/ Trasdockan


Våran Emmaljungavagn som vi vill sälja.

2 comments:

Sofia said...

Hej!
Ska precis lägga ut Emmies barnvagn på blocket, får man fråga vad ni la ut er för?
Hoppas ni får en fin-fin lördag!
Kram från Väla:)

Linda said...

Vi la ut våran, med alla tillbehör, för 2000:- Dock har det ju tagit över en vecka innan någon ens ringde på anonnsen, men nu är den såld =)...
Lycka till ni med!