Wednesday, June 8, 2011

Vila i frid...

Idag har begravning ägt rum för vår vän och kollega på Kopren.
Jag, Jess och Thess åkte till kyrkogården efter träningen för att titta på blommorna, (de brukar ju ställa ut blommorna på den tänkta gravplatsen), det tog lång tid innan vi hittade dem, men tillsisst gjorde vi det, och det kändes jobbigt...jobbigare än jag var förberedd på...nu efter käns det dock väldigt bra...nu vet vi vart vi kan gå när vi vill minnas...=)...
Det var så vackert...

Korpen hade skickat ett blomsterararngemang i korpens färger, (vitt och grönt)...och på det vita sidenbandet stod det..."Vila i frid, från vännerna på Kopren". Blommorna var vackra, och jag är glad att jag fick se dem...ångrar dock lite att jag faktiskt inte tog ett kort...men, jag vet inte...det kändes inte rätt just då...

Det var många som kom när vi var där...också för att minnas och titta på blommorna...det var också många som stod som på "kö" för att få en lite egen stund...Vi kände att de väntade och fick tillsisst ge oss av, men vi stod länga vid bilarna och pratade innan vi åkte var och en åt sitt håll...


Min egna lilla minnesblomma som jag har plockat i trädgården och tändt ljus kring nu ikväll...

Till Dig Daniel =)...

No comments: