Thursday, June 30, 2011

Hjulafton!!!

Wohoo!, jag hade längtat så efter denna dagen för då skulle jag åka med i MC-kortegen =)

"Hjulafton" är en tradition i Lidköping där massa människor och fordon samlas i centrum och det bjuds på underhållning etc...En riktig folkfest!


En av de största händelserna på Hjulafton är MC-kortegen som går från MC-konsult, genom staden och ända fram till Torget där de ställs upp så alla männiksor kan gå och titta på dem.


I år skulle jag vara med, och min pappa hade till och med tagit ledigt från jobbet för att kunna åka med mig =). Jag var så spänd och full av förväntan innan =).

Dessutom träffade jag Maria och Johnny, (arbetskamrater på Kopren), innan kortegen avgick.


Maria och Jag

Jag, bland massa MC och människor...


Två fina MC, mitt på Torget ;-)



Pappa!





Idag var en bra dag, och jag fått nya MC-stövlar ;-D....



No comments: