Tuesday, June 28, 2011

Sommarpresent, en tradition i arv??...

Förra året kom M på att vi skulle köpa en sommarpresent till Tor när M gick på semerter.
Det kom jag och M överens om att vi skulle göra även denna sommaren.

Idag berättade min svärmor att M och hans syskon fick en sommarpresent i början på
semestern varje sommar när de var små, alltså verkar det som M har bestämt att denna "tradition" ska gå i arv till Tor...och jag tycker att den är jättebra =)...

Vi valde mellan en ny, större pool, och en sparkcykel, men idag hittade vi just en sån sparkcykel som vi hade sett ut till ett billigare pris, och då kände vi att vi kunde köpa även poolen till honom...Den han hade sedan innan, är ju väldigt liten, och han har haft den sedan han var bebis...och vi visste ju att den skulle bli uppskattad, för det är ju ingen hemlighet, ens här på bloggen, att Tor älskar att bada ;-)...



Happy guy!!!





4 comments:

Sofia said...

Precis en sån sparkcykel köpte jag till Emmie idag, sommarpresent ;)

Linda said...

Hoppas att hon tycker om den =). Tor gillar allra mest att den har en korg ifram ;-)...hehe

Sofia said...

Hihi!
Jo hon gillar den verkligen. Parkerade den i tvättstugan innan dagmamman idag "Ingen får öppna dörren och titta på min cykel innan jag kommer hem"! Haha!

Linda said...

Hehe, ja, deras ägodelar är verkligen DERAS tempel ;-)...