Monday, June 27, 2011

Semester!!!

Hej bloggen, från oss semesterfirare här hemma ;-).
Igår när jag gick av jobbet så gick jag på semester!
Jag har semester de kommende 3 helgerna, vilket innebär att jag har nästan 4 lediga veckor med min familj, framför mig ;-). *Lycka*

Idag åkte vi alla 3 tillsammans och handlade.
Jag och M har kommit överens om att vi ska köpa en "sommarpresent" till Tor, och idag gick vi i sammanlagt 2 leksaksaffärer, till Tors stora förtjusning ;-), dock har vi inte köpt något ännu, men vi funderar mellan 2 olika saker...Vi får se vad vi väljer till honom ;-)

Jag fick en bukett röda rosor av min Marcus.

Dock har jag inte semster från mina pass på Korpen, så idag 17.30, ser jag fram emot att svettigt spinningpass. Jag hoppas, hoppas, hoppas att några kommer, för jag kom på att JAG inte har varit på spinning på sammanlagt 2 veckor!!!...AAAhHH, Abstinensbesvär!


Have nize ;-)!

PoK/ Trasdockan

2 comments:

svärmor said...

det är jag som fostrat honom,annars kanske du inte fått rosorna.Jag är avunssjuk,tänk om jag kunnat fostrat gubben

Linda said...

Japp, jag valde honom med omsorg ;-)...Hehe...