Wednesday, June 8, 2011

Fabulous Tuesday...

Jaaa, jag vet att det är onsdag idag...och jag ligger såklart efter med mitt bloggande ;-)..

Igår hade jag en så fantastisk dag. Tor var ju på dagis på förmiddagen, och 10.30 träffades jag och mamma, (som var ledig från jobbet igår), på stan. Vi gick en sväng i några butiker, och sedan köpte vi med lunch och gick och satte oss i stadsträdgården.
Vi provade ett litet delikatess-ställe där varken jag eller mamma hade varit förr, men jag hade hört att det var bra, och jag provade en sallade med bacon och svartrot ;-)...Supergott ;-)

När klockan närmade sig 12.00 åkte jag för att hämta Tor på dagis, och mamma gick att köpa fika på stan, för att sedan möta upp oss väl hemma =)...
Vi fikade, (3Bs ljuvliga fugekaka), och sedan blev det eftermiddagslek i trädgården. Mamma åkte hem nån timme innan M kom hem från jobbet, så jag hann laga en av "Linas" maträtter, och åkte sedan till Götene och Therrese för en urmysig kväll hemma hos henne...vi pratade bort 4 timmar på nolltid, och innan vi visste ordet av skulle hon bege sog till sitt jobb, och jag åkte hem...Meningen var att vi skulle ta en mysig 7km prommis, men regnet fullkommligt öste ner, så vi satt på hennes trapp och drack saft ;-)...*mys*


Lunch med mamma i stadsträdgården



No comments: