Wednesday, June 15, 2011

Early morning

Godmorgon bloggen!
Idag gick jag upp tidigt, (för att vara mig ;-). Redan klockan 06.00 klev jag ur sängen för jag kunde inte somna om, och nu har jag just genomfört mitt pilatespass. Jag var helt stel, kankse lite morgonstel, och dessutom körde jag "Pump" med Jessica på gymmet igår...vilket var grymt skoj!
Jag har ställt in min pilates idag, nästa vecka och under hela sommaren, eftersom den inte riktigt hann komma igång, och lär inte göra under sommaren heller, så tyckte jag i samråd med mina Korpenkollegor, att det var lika bra att satsa helhjärtat till hösten istället ;-)

Nu väntar jag på att Tor ska vakna...*Min mysis*
Idag har vi bestämt date med Patricia och hennes barn på Öppna Förskolan i förmiddag, sedan blir det hemmåt, vila för Tor medans jag fixar mig iordning, för i eftermiddag har vi 2 studenter att uppvakta =)...

Feel Happy!
PoK/ Trasdockan



Igår, innan Apt-möte på Skogshyddan.

No comments: