Sunday, June 12, 2011

My weekend...

Ännu en jobbhelg gjord...och inte visste jag att det var pingsthelg= storhelg= cash ;-)...Positiv övveraskning!

Det har varit en mysig och lugn helg på jobbet. Gott att gå därifrån och känna att jag har varit till nytta och hjälp, en gó känsla, eftersom jag är ledig nästa helg...då är jag ju i Uppsala!!!

På Torsdag åker jag... och kommer hem först på måndagkväll! =o... jag har alltså lite ångest över att vara ifrån min familj i så många nätter och dagar, men jag gör det ju för att utveckla mig själv, OCH ser dessutom tillfället att få bo hos och umgås med underbara Linnéa, som en extra bonus...Jag ser också fram emot att få uppleva Uppsala by summer!!! =)...Det bli ett eget litet sommaräventyr.

Mina killar har också jobbat i helgen. Tor spenderde större delen av gårdagen, (lördag), hos svärmor och svärfar eftersom M var tvungen att jobba med någon bil. Idag har M och Tor varit med svärfar ute på Hamnö...ön dit vi brukar åka med båten på sommaren, och hjälpt till att frakta dit lite virke för att stabilisera den bryggan som fins där.

I fredags när jag var på AfterWork fick jag ett MMS av M och Tor...
titta vad söt han är...och lycklig =);


Hoppas Ni har njutit av härlig helg, och ser fram emot en ny sommarvecka...snart semestertider va? ;-)...

PoK/ Trasdockan

No comments: