Thursday, June 9, 2011

Förmiddag...

Enda nackdelen med att ha en laptop som går på batteri...är ju att man inte märker att det är strömavbrott. Laptopen var det första jag satte igång i morses och inte förens Tor skulle se på barnprogramen så märkte jag att strömen inte var tillgänglig ;-)...


Tur att regnet, åskan och blixtrarna hade dragit över...för ist kunde vi dra på regnkläder och komma oss ut i trädgården...jag skar äpplebitar och sedan promenerade vi bort till hästhagen...Tillochmed Tor som är stor kille nu skulle promt gå...och ingen vagn med.




Tro det eller ej, men faktiskt så gick han hela tiden...vi tittade på ett herkulesflygplan som flög lågt över oss...och ur hoppade en fallskärmsgubbe och landade på åker =), vi tittade också på träden, växterna, sniglarna och andra spännande saker på vägen ;-)...Så denna lilla promenad på sammanladga kilometern tog väl ca 45 min!!!...Hehe, det var mysigt...och vi skulle absolut hålla handen på tillbakavägen, för då skulle jag bära "klipparn"...;-)




Off we go..."klipparn" skulle med...


Att köra i vattenpölarna var skoj...




No comments: