Thursday, February 17, 2011

Change of plans...

Här sitter jag som limmad framför laptopen...
Jag tog rejäl sovmorgon idag, eftersom Tor ju är hos sin farmor, och när jag väl kom ur sängen 08.30, satte jag med glädje igång med dammsugning eftersom vi skulle ha besök av Patricia och barna i eftermiddag...
Tyvärr ringde Patricia och sa att de inte kan komma idag...så energin lixom rann av mig lite...jag ska väl försöka ta tag i dammningen ändå...men inte lika entusiastisk känner jag mig längre...=-(


Tur att vi har lite familjemys i kväll att se fram emot. När M kommer hem ska vi nämligen äta, och sedan ge oss iväg ut på landet och gå "reflexvandring" med tipsfrågor som byns försammling har fixat med...=)...Det ska bli mysigt!


Passar på att dela med mig av en bild på mitt och Ms "Alla-hjärtans-dag-bord", från i måndags ;-)...

No comments: