Saturday, February 19, 2011

Fredagsmys igår!

Utomhuslek igåreftermiddag!
Det var en riktigt lyckad fredag igår!...
Snacka om att spinningen gav energi igår...Vi var 17 st!, som svettades och hade riktigt kul tillsammans...såklart att micken skulle få slut på batteri mitt i passet, just igår också, så jag fick skrika HÖGT för att alla skulle höra ;-)...hehe...

När jag hade hämtat Tor och vi väl kom hem, spenderade vi en stund utomhus i trädgården. Han var en glad kille eftersom han hade sovit 1 timme och 45 min på dagis igår...Helt plötsligt verkar han sova riktigt djupt och länge på dagis, jämfört med innan...hmmm, det gör inget så länge det inte stör hans läggdax på kvällen...och hemma är det ju inte ovanligt att han sover så långa napar...

Vid 17-tiden igår gav jag och Tor oss iväg in till stan och till min bror.
M var ju ute på after Work igårkväll, så jag och Tor hade bestämt att vi skulle åka till min bror och tillsammans skulle vi gå och hämta takeaway thi-mat och sedan kolla på film hos honom, nu när han har börjat få ordning på sin lägenhet =)...
Det var riktigt fredagsmys med prommis till och från restaurangen, sedan äta vid Linus köksbord, innan vi satte oss i nya lyxsoffan med Pollygodisar och tittade på...(guess what)...Shrek så klart!, (som Tor hade med sig ;-)...

När vi kom hem 20.45, så var M redan hemma, Tor somnare som en stock, så för mig och M blev det lite soffhäng framför Let´s Dance och Parlamentet innan läggdax...


Me and Tor

No comments: