Thursday, February 10, 2011

Torsdagens planer

Hej bloggen, och happy Torsdag!

Idag är Tor ledig från dagis, och vi blir hemma i förmiddag att bara ta det lugnt...
När Tor tar sin nap senare, så ska jag passa på att sitta med spotify och mitt nya spinningpass...tro det eller ej, men det är supersvårt att hitta nya låtar som passar, och som man tycker om...men ny musik vill man ju ha ganska ofta, så inte motionärerna OCH man själv tröttnar ;-)...men just nu verkar jag ha kört fast rejält...=S...


I eftermiddag är jag och Tor bjudna till Patricia och barna för lite playdate!, Det ska bli mys att träffa dem =)...
...och ikväll är jag bjuden på kryddparty, (alltså med riktiga matkryddor ;-), hos Jessica...det ska bli väldans intressant, och jag hoppas att hitta några guldkorn att piffa till min, (för tillfället ganska så fantasilösa), matlagning ;-)...

Kryddparty ikväll!

No comments: