Tuesday, February 22, 2011

Plans today...

Hej och god förmiddag bloggen!...
Tor är på dagis sedan klockan 08.00 och jag tränar inte denna förmiddag...istället ska jag köra dubbelpass i kväll, eftersom jag ska vara vikarie för Jockes spinning och direkt efter det hoppa in i aerobicsalen för att gå på Mias Pump...;-)...jag har inte varit på Pump sedan jag bodde i England, så det blir ju intressant ;-)...

Igår fick jag en FABULOUS överraskning...M har tagit ledigt från sitt jobb på måndag...så då ska vi ha familjedag och det verkar som att det blir någon utflyckt till något äventyrsbad...antingen Värnersborg, eller den nya Arenan i Skövde...=)...Det ska bli mysigt, och jag längtar!

Ne, nu SKA jag städa här hemma, och få lite efterlängtad ordning ;-)...
Njut av Tisdag!
PoK/ Trasdockan


2 comments:

Hanna said...

Åhh då hade jag ju velat gå på passet... men jag får ju oxå hoppa in för han som är på spa.. fast på jobbet istället..

Linda said...

Ja...det är tur att VI finns...Medans han spa:ar sig och njuter, så får vi knega och med vår unga och starka arbetskraft ;-)...Synd att du inte kan komma idag...Vi måste ha gått om varandra på gymmet det senaste, för det var ett tag sedan jag såg dig =(...Hoppas allt är bra iaf, och att du trivs på praktiken =). Kram