Monday, February 7, 2011

Inspired!

Det finns verkligen många fina människor i värden, och det är så härligt att låta sig inspireras av dessa....att VÅGA låta sin inspireras av dem!...

Ibland, (får jag erkänna), kan jag själv känna mig ganska så "vilsen" i mina känslor, viljor och meningar inom vissa livsområden, (medans jag är väldigt bestämd och säker vad gäller andra delar i mitt liv...)

När man känner sig "svag" och lite "instabil", kan det vara skönt att ha människor i sin omgivning som inspierar en på ett positivt sätt, och som man kan "se upp till", som stärker...och även om jag har långt kvar tills jag själv befinner mig där jag en dag önskar, kan jag ibland känna hur det börjar till att "knaka i betongen runt mina fötter"...och snart är jag på väg...
Bara jag själv håller mig tillbaka...

Superdjupt inlägg, jag vet...men det var mest bara en "note to self"...

No comments: