Wednesday, February 2, 2011

Inga koppor, men nya koppar...

Hallåjsan!
Jag är just hemkommen från gymmet efter lite kondition och styrketräning...och såklart så hamnar jag framför laptopen det första när jag kommer hem ;-)...
Jag ska snart duscha och fixa mig iordning, för i eftermiddag är det brandutbildning på jobbet. Den skulle egentligen ha varit förra tisdagen, men det blev inställt, så nu har jag fått sätta in Tor på dagis några extra timma idag ist...men det går ju såklart bra...

Han har förresten inte fått några vattkoppor ännu, lite till min besvikelse får jag väl erkänna, jag skulle gärna se att han fick dem nu, så behövde vi inte fundera mer på det, men inte ens en tillstymmelse till prickar har han...än. Vore bara så gott att ha det gjort när han fortfarande är så liten...


Igår köpte jag nya kaffekoppar.
Kopp och fat för bara 39:- på Åhlens, inviges NU ;-)

No comments: