Friday, February 25, 2011

Shopping

Vid köp av 2 lancomeprodukter fick man en liten söt neccisär innehållande massa små lancomeprover...och till nya mascaran fick man dessutom en kajal och en makeup-remover på köpet...Det kallar jag fynd ;-)


Tor är väldigt glad över sina nya skor som han var med och köpte idag...och jag är glad att de fanns i butiken ;-)...inte för att det är brottom...våren är ju knappast här ännu, men det är alltid smidigare att köpa i butik, än på nätet...tycker jag iaf ;-)...



Efter spinning och gymträning idag fick jag lov att ta en tur på stan själv också, efetersom jag helt hade glömt att min mascara var slut och desperat behövde en nu...dessutom blev jag glad att det läppglanset som jag länge har viljat ha, äntligen fanns,...och vid köp av 2 lancomeprodukter, fick man en gåva ;-)






Tors nya sneakers som han ska ha i vår och sommar!



2 comments:

Patricia said...

Skitsnygga skor gumman! Vilken tur kille han kommer att va i dom =)

Linda said...

=)...Ja, de är läckra...