Tuesday, October 22, 2013

Vi startar firandet!

Hej bloggen!

Idag har jag äntligen fått min skatt till mig och firandet av min födelsedag kan börja!

Trasdockan fyller ju år imorgon! :-D

Efter jobbet idag mötte jag upp mamma och Tor på stan. Och gissa vem vi handlade till ;-)... Tor! Haha!
Lite nya kläder och vinterkängor. En leksak lyckades han såklart tjata till sig också :-/...



Men när vi kom hem var det Tor som stod för maten med min assistans ;-)
Han dukade på "finbordet" för där skulle vi sitta när det var fest ;-)

Fin festmåltid i form av korv med bröd, och efterrätt ;-)

Min underbara skatt!
Tack!

2 comments:

Lena Askerlund said...

Grattis på din födelsedag! Det blir din tur att få paket med förstås! Ja, Tor är en goding och party-mysa är han bra på. Ha en fortsatt bra födelsedag!

Linda said...

Tack mamma. Jag hade en toppendag!