Tuesday, October 22, 2013

Träningssugen och förväntansfull

Godkväll bloggen!
Aahh!!! Jag känner ett så väldans starkt sug efter träning ikväll!
Vill bara att det ska bli morgon så jag får komma iväg till gymmet!
Tänker inte stressa någonting där imorgon. Ska köra ett riktigt effektivt pass, sola och kanske öva lite posering! :-)



Just idag känner jag mig i urusel form!
Tror dock att den känslan kommer ha släppt imorgonbitti ;-)... Jag ska känna mig så FAB på min födelsedag! 

Visst är det konstigt! Även fast jag inte har några egentliga planer för morgondagen så har jag ändå den där barnsliga känslan över att fylla år imorgon!
Jag fullkomligt älskar att fylla år!

Tor sover, han fick faktiskt, för en gång skull, somna i min säng ikväll ;-)
...och han utnyttjar det ;-), som ni ser på bilden.
Ska dock bära över honom till sin egen säng innan jag lägger mig.

Godnatt nu bloggisar!
PoK/ Trasdockan

5 comments:

v said...

Grattis på DIN dag. Hoppas den blir alldeles fantastisk.
Kram från oss i England.
<3

VBF said...

Sorry, VBF skulle det ju stå.....

Linda said...

Tack så mycket! Hälsa till dem allihopa! Kram :-)

annett said...

förlåt jag glömde GRATTIS

Linda said...

Hehe, inte så lätt att komma ihåg sånt. Tack ska du ha Anette!