Tuesday, October 1, 2013

Godkväll!


Hej bloggen.
Jisses vilken bra dag jag har haft :-)
Konferensdagen på Lundsbrunns kurort var jättemysig och jag tackar lidköpings kommun för att vi blir bjudna på sådanahär tillfällen då och då :-)



Efter jobbet åkte jag och hämtade min skatt på dagis. Och vilken lycka att få visa honom vår lägenhet igen.
Vi hämtade lite tomma lådor och åkte hem för att packa hans leksaker, Tor var såklart jätteredig och packade och bar ;-)...

Utanför lägenheten

När vi åter hade varit i lägenheten och lämnat hans lådor for vi och handlade lite kvällsmat.
Nu har vi läst och Tor har somnat.
Min smutt, så glad att ha honom hos mig :-)

Hoppas ni bloggisar har en bra kväll.
Det blir chill framför tven och Hollywood fruar för min del, tillsammans med Buster ikväll :-).

PoK/ Trasdockan

No comments: