Sunday, October 20, 2013

Transformationsunday!

Hej bloggisar!
Som jag skrev i fredags, så har denna helgen varit ganska Busy!
Inte så mycket tid för blogg etc...

Nåväl, jag tänkte ge Er bloggisar en liten throwback-transformation-sunday!
...och dela med mig av lite tankar!

När jag hade fått Tor, i mars 2009, hade jag bestämt mig!, mina gravidkilon skulle bort!
Det var inte MIN kropp jag levde i, och jag trivdes inte alls!

Vad människor inte föstod!, var att jag faktiskt menade allvar.
"Som man känner sig själv, känner man andra", tänker jag...hmm

Det fanns dem som sa att "Det är så lätt att säga nu, men du kommer se att det är inte så lätt...", Brist på tid, prioriteringar, barn, familj, ytterligare graviditeter, fler barn, jobb, hem och hus, semestrar... 
Listan på bortförklaringar hade de lagt ner tid på minsann!

Här är jag! Nybliven mamma! :-)


Hur det än är idag, och hur det än blir i framtiden, och hur jävla bra det käns att visa dem idag!... 
Hur mycket har Ni som inte trodde på mig då, ni som inte tror på mig idag, förändrats de senaste 4 åren!?!?!

(okej, lite storhets-mallighet där, ingen överraskning hoppas jag ;-)

Jag har gjort det för MIN skull! MITT välmående!
Jag är inte färdig här! Jag ska komma i bättre och bättre form, min kropp ÄR viktig för mig, min resa räknas, jag har viljan, och jag ger inte upp!

Här är jag ikväll...




Jag hoppas att ni FAB bloggisar där ute, VAD människor än tycker och tänker om era drömmar, tankar, sätt att leva, SKITER i dem! 
ALLT negativt de uttrycker talar mer om dem själva, än om Er!
DU är helt fantastisk som du ÄR, DU blir så fantastisk som du gör dig varje dag, och INGEN kan ta det ifrån dig!
Människor som tvivlar på Er, bör helst bara få Er respons i form av ett leende... 
Du vet vart DU är på väg, och de kan stå där med ditt leende på sin näthinna när de ser dig på väg mot dina mål! :-)

Be FABULOUS bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: