Saturday, October 5, 2013

Effektiv semesterdag

Godkväll bloggen.
Jag har haft lite tjejkväll här hemma ikväll med min vän Alexandra. Vi har ätit, snackat tjejsnack och umgåtts.
Ja, just det ja!, jag har ju semester i helgen, det har jag kanske glömt att nämna här på bloggen? :-D

Det har varit en välförtjänt och effektiv semesterdag för Trasdockan.
Jag har hunnit med träning, ett riktigt bra ryggpass blev det i förmiddags :-), en sväng på stan med lunch tillsammans med Danne och i eftermiddag har jag fixat och grejat iordning det allra sista här hemma. Så nu vill jag påstå att jag är riktigt nöjd. Kan knappt själv tro att jag flyttade in i torsdags, käns mer som jag aldrig har varit härifrån ;-)...


Biffade rygg på gymmet idag! :-P
Kändes riktigt bra, och motiverande med ett effektivt och rejält ryggpass.
Precis vad jag behövde efter en vecka med brist av tid för träning.

Gick all in pink på gymmet idag ;-)...nästan pinsamt, men det är ju faktiskt oktober och rosa månad! Så det så!


PoK/ Trasdockan

No comments: