Friday, October 11, 2013

I remember now...

Fridaynight, and me and My boo had A afterwork session at the gym :-)

Benen fick sig en omgång idag och nu är jag förväntansfull efter morgondagens träningsvärk ;-)...

Väl hemma skulle jag klä mig efter duschen, och ni bloggisar känner väl igen Er när jag säger att som vanligt, hade jag "ingenting att ta på mig" :-/...
Men jag fick fram min gamla, enkla, men klassiskt snygga top.
...Hallelujamoment, and I suddenly remembered why I love it so much! :-D

... Love My Toned upper body and arms in this little black one ;-)...

Jag och min goding har just ätit en helt underbar fredagsmiddag...

Black and white men fläskytterfilé och mandelpotatis gratäng!
Sweet!

...och nu bara vi chillar i soffan och ska trycka på en film...
Så jag önskar Er bloggisar en FAB fredagkväll...

PoK/ Trasdockan

No comments: