Saturday, November 1, 2014

På väg hem.

Hej bloggisar.
Nu är Ragdoll rastad i GBG för denna gång.
Det blev lite maskeradpartay igårkväll.
:-P... 

RagdollBunny...
...Getting ready for last night
Cowboy och Bunny last night.

Ingen dålig kväll, vi hann med 3 nattklubbar ;-P


Dagen idag har vi bara strosat omkring, fikat och shoppat här i GBG och nu sitter jag på tåget på väg hem till vardagen igen.


Det var ett efterlängtat och välbehövligt brake i mitt annars så välplanerade och lite stressiga liv...
Men som de säger, "Borta bra, men hemma bäst"... ;-)

Tack till min älskade och bästa vän Beby för allt denna helgen och för att du finns i mitt liv. So happy to have you.

Det blir en chill kväll hemma ikväll och imorgon är Ragdoll tillbaka på jobbet ;-).

Hoppas att ni bloggisar också har en bra helg, för det har jag.
PoK/ Trasdockan





No comments: