Monday, November 3, 2014

Ibland måste man kriga med sig själv

Hejsan bloggisar! :-)
Här kommer ett senare inlägg ikväll.
Hade sovmorgon idag...och kan tro att det var välbehövligt!...vaknade först 10.30!!! :-O :-/

Japp!, som jag sagt tidigare så är jag för tillfället mycket stressad i vardagen och känner i min kropp och mitt sinne att jag är i stort behov av vila egentligen.
Men några veckor kvar med mycket jobb, så jag får stå ut helt enkelt ;-)
Det kommer en lugnare period, och om ca 5 veckor åker ju jag och mina boys på solsemester :-)



Idag var en sån där dag när jag gick i krig med mig själv och min trötthet.
Därför åkte camo-betterbodies på, och iväg till gymmet bar det för ett ryggpass,
Det kändes skönt och välbehövligt det också, innan det var dags att gå på kvällens arbetspass, därför ingen spinning för min del idag :-/...
Selfies at the gym och avslutade passet i solariet :-D

Have FAB bloggisar.
PoK/ Trasdockan 

No comments: