Wednesday, November 26, 2014

Long time, no see

Hej bloggisar...
Long time, no see...
Men jag lever ;-)

Idag är det 2 veckor sedan jag senast tränade i gymmet...
...också två veckor sedan senaste stressrelaterade kräk-attacken som resulterade i sängliggande.

Jag saknar träningen och vill ibland så mycket, men jag nöjer mig just nu med promenader och annan cardio, när lusten faller på...jag tänker att just nu för mig blir en tid att njuta...njuta av just den anledningen att den är aningens lugnare på jobb-fronten, vi har en härlig utlandsresa framför oss, och jag behöver just mindre stressmoment i min vardag...

Även om styrketräningen för tillfället lyser med sin frånvaro, så ska det erkännas, att jag faktiskt mår bättre och känner mig mer avslappnad.
En rädsla jag har är att falla i någon form av bekvämlighet...men jag känner mig själv såpass...det kommer inte hända...
Det rycker i mig redan efter tyngre styrketräning, svettigare cardio och en stark och snygg kropp, men jag vill heller inte ha för bråttom...
Jag kommer igen när jag känner att jag är redo, och då gör jag det som valigt, med 100% hängivenhet :-)
Can't wait ;-)


Just chillaxing in My offseason shape, whit My offseason booty ;-)

Jag har iaf mitt spinningpass på måndagar och det ger en härlig start på veckan :-)

Idag har Tor sin kompis Anton här :-)
Jag ska strax börja laga lite middag så vi sedan kan njuta av en lugn och skön kväll :-)
 
Have FAB!
PoK/ Trasdockan 

2 comments:

annett said...

jag förstår att det är tufft just nu,men som sagt vila kroppen i form och var rädd om dig.Tor behöver sin mamma.Skulle du behöva hjälp så vet du att vi finns (alltid).kramis

Linda said...

Ja, vi behöver varandra, jag och Tor.
Och ni ska veta att jag är mycket tacksam att han har ett så gott nätverk omkring sig, och får så mycket kärlek av dig och Kent. Tack att ni finns i Tors liv. / Linda