Wednesday, September 5, 2012

Ups and Downs

Hejsan bloggen!
Mitt liv är verkligen så jävla obalanserat. Några dagar känner jag mig maniskt lycklig, för att sedan följas av några dagars ågren för allt och inget. Tycker det är jobbigt att leva med denna oförutsägbara obalans, inte bara för mig, men också för andra i min omgivning som jag bryr mig om och vill vara tillsammans med.
Till dem säger jag bara; Snälla; håll ut!, jag blir bättre med Er i mitt liv!...

Till min förtjusning kan jag dock säga att jag märker att de glada må-bra-dagarna håller i sig i längre och längre perioder, medans ångesten käns mer hanterbar när den dyker upp...så jag är på god väg mot glada dagar :-).

Jag jobbar MASSOR nu, försöker jobba så mycket jag kan och trivs hur bra som helst med jobbet och att hoppa in extra.
Tor och min relation är okomplicerad för tillfället och det glädjer mig.
Jag har många fina saker framför mig i höst som jag själv känner det, och ser fram emot att få umgås med min son, min familj, min kärlek, vänner och kollegor.

Året kommer dessutom att avslutas med en charterresa tillsammans med <3 till Lanzarote i December. En vecka, jag och han på fint hotell, på tu man hand med sol, bad och givetvis träning ;-).

På tal om träning. Jag känner mig i fortsatt grymt bra fysisk form. Gymmet med styrketräning och konditionspass är en stor del av mitt liv och jag njuter av välmående..., och en stark och het kropp ;-)... Vilket jag är stolt som fan över ;-)...

Tack!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

annett said...

man får ta vara på de bra stunderna
kram

Linda said...

Ja, det är just vad man måste. Tack Anette! Kram