Tuesday, September 18, 2012

Going througe changes

Godkväll bloggen.
Igår satt jag på datorn och rotade lite i bloggens arkiv och hittade då bilder från Augusti 2009 och mitt allra första träningspass på Kopren efter graviditeten.
Jag minns att mamma fick med mig dit, och jag kunde läsa i det blogginlägget att det var "en riktig kickstart", och att jag kände mig motiverad att börja jobba bort mina gravkilon =)...
 
Därför tog jag med kameran igår till gymmet och bad Andreas att ta lite "efterbilder"...eller ska jag kalla dem "fram-tills-nu-bilder" kanske ;-)
 
Kan jag, kan DU!
Så alla FAB mamas out there.
Inga ursäkter att inte satsa lite på er själva och eran kropp.
För din, dina barns, och din mans skull, Work that fabulous body of yours and turn it in to your masterpiece...

 
Augusti 2009



September 2012


 
Respekt till mig själv alltså!
Whoop, whoop!


4 comments:

Jessie said...

Oj, oj... Det är verkligen skillnad... Jättesnygg kropp:) Fast vad märkligt det är... För jag minns inte alls att du sett ut som på de första korten & det var ju under den tiden vi träffades oftast :)

Linda said...

Hehe, nej det får jag säga att jag själv har svårt att minnas, men det man inte vill minnas är värt att förtränga skulle jag säga :-)... Glad att jag lyckats komma ur den kroppen iaf, sååå inte jag.
Tack för komentarerna Jessica!

Lena Askerlund said...

Roligt att du är nöjd med dig själv gumman. Det är du värd!

Linda said...

Såklart! Jag har ju själv jobbat för den =). Tack mammi!