Saturday, September 29, 2012

"Jag älskar dig"

Hej bloggen.
Ett blogginlägg från jobbet såhär på lördagskvällen. Sjukling har jag blivit med halsont och feber också :-/... Men jag lever ;-)...

Imorses när jag vaknade, viskade min kärlek de tre magiska orden till mig för fösta gången.
-Vet du en sak..., Jag älskar dig.
Jag svarade med; -Jag älskar dig med.
Det kändes skönt, efterlängtat och HELT rätt att äntligen få uttrycka de ömmaste orden som två människor kan säga till varandra...
Jag menar det från botten av mitt hjärta, och det faktum att det har tagit tills nu för oss att säga de orden till varandra, är ett tecken på att de är sanna.
Aldrig har det känts så äkta att få höra det förut.
Ja, jag fick faktiskt en tår i mitt öga...

Vi har en kärleksfull framtid tillsammans, som jag ser mycket fram emot...

Hoppas att mina läsare njuter av härlig helg.

PoK/ Trasdockan

2 comments:

Lena Askerlund said...

Underbart! Glädjer mig med er...för kärlek ger en så fantastisk kraft...Grattis till lägenheten också, hoppas det blir bra för er och Tor. Kram!

Linda said...

Tack mamma!
Ja det kommer bli fantastiskt :-)...