Saturday, September 8, 2012

Tacksam på jobbet

Hej bloggen!
Helg = jobb för mig.

Igår hade jag och kärleken en så underbar eftermiddag/ kväll.
Lunch tillsammans efter träning, (såklart), sedan kaffe på stan.
På kvällen gick vi ut och <3 bjöd på mat och vin på "Café o Bar", innan vi gick på premiären av "Hamilton 2". Efter filmen åkte vi hem till mig och delade en flaska vin.
Dessutom hade vi mysig sovmorgon och g'o-frukost i morses.
Kan ju inte bli annat än lycklig av en sådan bra start på helgen.

Känns förövrigt sjukt bra med jobbet också.
I våras tyckte jag det var lite jobbigt att gå på min helgtjänst och med jobbet i allmänhet, men det kan ju haft sina förklaringar.
Nu efter sommaren när jag är tillbaka, känner jag mig mycket tillfredsställd med min jobbsituation och alla fördelerar som jag ser med att jobba helger :-). Härligt!

Rast just nu, men snart dax att avklara 4,5 timmar innan hemgång för idag.
PoK/ Trasdockan

No comments: