Friday, September 28, 2012

Firar denna härliga Fredag

Hej bloggen!
En så jävla bra fredag har jag, med mina godaste vänner.
Vi är hemma hos Min kärlek och firar med bubbel och tacos.

Jag och Danne har idag fått besked om att VI <3 har fått en lägenhet!!! :-).
98 kvadrat meter, MITT i centrum, värsta lyxlägenheten som jag refererar till "sex-and-the-city-penthouse", 3,5 meter i takhöjd på 3e våning :-)...
Happy day med goda framtidsplaner!

Dessutom har Monica fått ett drömjobb som grossist säljare på en av stans finaste skönhetssalonger!

Ikväll firar vi alla tre TILLSAMMANS för lycka, framtid, drömmar och vänskap!

Jag skickar med en bild på mina nya, korta och "mer diskreta" naglar :-P...

Hoppas ni också har en god fredag!
PoK/ en Happy Trasdocka

4 comments:

ida said...

Oj va kul,har haft din skatt här idag,söt han är,dom har lekt så bra fast dom ej har sett varann på ett tag :-)

Linda said...

Tack Ida.
Jasså, vad skoj. Härligt för Tor att få leka av sig lite på helgen också. Gott att de kommer så bra överens :-).
Hoppas ni mår bra i övrigt!
Kram

Ida said...

Allt som vanligt här :-) ja det är roligt att se,jobba lugnt! Kramen!

Linda said...

Det är gott att höra Ida. Hälsa familjen! Kram