Monday, September 29, 2008

Tankar om förr...

Idag har jag verkligen tänkt mycket på det 1,5 året som jag bodde i London. Jag har märkt att tankar från London dyker upp ganska ofta det senaste. På hur kul vi hade med allt shoppande och festande med mera.
Jag känner inte att jag vill flytta dit igen, men så klart jag känner hur det kryper i fingrarna efter Primark, Top Shop, New Look och alla andra härligt modeaffärer i min prisklass, och givetvis Oceana där vi praktiskt taget bodde sommaren 2006.
Jag kanske bara har något sorts undermedvetet sätt att bearbeta hur livet är på väg att förändras.

Denna tiden i livet skulle jag dock aldrig byta mot något.
Det är jag, M, våran "bebis" Pepsi och vårat mirakel som är det viktigaste i mitt liv nu mera.

Detta är våran lilla älskade "bebis", Pepsi, som är 9 år och ibland är jag så säker på att han "känner av" hur våran lilla familj är på väg att växa...

...och han bara älskar att äta på mina blommor

Nu ska jag se på Top Model, och sedan 2 and a 1/2 men.

No comments: