Friday, September 26, 2008

Ensam inatt

M har precis åkt då han och en kompis ska till Tyskland i natt, men han är ju hemma imorron eftermiddag nån gång så jag klarar mig. Får ju 180 cm att bre ut mig på inatt iaf, eller ja, får ju dela med katten förstås.

Har lovat rekryteringen att jag kan jobba i helgen om det behövs, men jag hoppas de inte ringer i morronbitti och ber mig komma in och jobba dag, har nämligen planer på att investera i en ny kamera i morron.
Men skulle dom ringa får man ju ställa upp.

Hur som helst har dom fått in helt underbara rosor på Lidens precis i dag faktiskt.
Persiko färgade, medelstora. De är helt fantastiska, och M hade köpt med en hem till mig idag.
Det bästa med rosor är doften, som bara luktar godare och sprider sig för varje timme.

Ne nu är det dags att sova. God natt vardag, Hello weekend!

No comments: