Sunday, September 28, 2008

Shopping söndag!

Härlig buffé för en hungrig bebismage...



Kolla in PicNicsen jag köpte idag, så nöjd över dessa härligt fodrade vinterskor som ska värma mina (svullna) gravidfossingar i vinter. Luv them!



Den här Emmaljunga vagnen med tillhörande skötväska vill jag och M köpa till vårat lilla mirakel som givetvis förtjänar det bästa.


Skönt att komma hem.
Jag och M hade planerat att vi skulle åka till stan idag för att titta på barnvagn, men när vi inte hittade nått intressant bestämde vi oss för att åka vidare till Trollhättan för att kika lite.
Vi åt och shoppade lite kläder.
Utöver skorna köpte jag också ett par mammabyxor, och 3 par trosor, och lite kläder till M.
Jag måste säga att vi har hunnit med en del idag, för tro det eller ej men innan vi åkte ut på äventyr hann vi damma och damsuga hela hemmet, Skönt att ha det gjort för denna veckan!

No comments: