Tuesday, September 30, 2008

Psykolog, javisst!

Hej alla glada!
NU har jag precis kommit hem från skolan, var tvungen att svänga förbi jobbet också på vägen hem för att lämna min lönerapport.

Jag hade ju 2 lektioner idag, som jag nämnde i morses. När sista lektionen var slut, (efter att ha pratat om depressioner), blev det att jag och två andra tjejer satt kvar i klassrummet och diskuterade vidare i ämnet.
Men oj vad djupa frågor vi kom in på, och tillslut kändes det nästan som vi var varandras psykologer.

Där satt vi och berättade om våra barndommar, och om hur det påverkar oss som vi är idag...Verkligen intressant, men oj så filosofiskt och psykologiskt.
Det kan nog vara bra att reflektera över saker som dessa ibland.

Nu känner jag iaf för att vara lite enkel annars kommer jag få huvudvärk...

No comments: