Saturday, September 27, 2008

Lakrisal, nagellack och mys...

M är finaly home!!!
Jag bad honom köpa lakrisal till mig på båten vilket han inte hade glömt, God bless him!
Så nu har jag snart ätit upp en rulle på bara några timmar =p men har ju 9st kvar...


Jag har målat mina naglar igen, vilket jag inte har gjort på typ 1,5 vecka nu.
I sommar har jag nämligen kommit på att nagellack är bästa receptet för starka och vackra naglar. (eller att bli gravid, har jag hört)
Anledningen till att ja slutade måla dom var det att jag köpte ett Nail, growth booster för ett tag sedan, vilket man ska använda 2 ggr dagligen på RENA och OMÅLADE naglar, så jag tänkte ge det en chans.
Men vad är det för mening med naglar som växer snabbt, när de bara går av och viker sig...Ne just det, så jag lägger det på hyllan och tar åter fram mina nagellack.


Nu har jag tänt ljus och gjort riktigt fint, så dax för en myyysig kväll med M, Pepsi (katten), och Sing along...


Ha en riktigt härlig kväll så skriver jag imorron igen.

No comments: