Friday, October 24, 2014

Det är tanken som är det viktiga...

En sak till bloggisar...
Igår på min födelsedag, så fick jag precis det som jag hade gått och i hemlighet önskat mig. Men jag ville inget säga till någon i min omgivning, för presenter är inget jag tar för givet nu för tiden.
Vill inte att personer i min omgivning ska känna något tvång att köpa något...även om de som känner mig vet att jag gillar paket på födelsedagar ;-)

Men när jag igår fick precis det armbandet dom jag själv tänkt att köpa till mig själv i födelsedagspresent, blev jag nästan tårögd.
Min Danne känner mig bättre än jag tror i vissa lägen, och jag ÄR så tacksam för det.
Vi har varit igenom en del svåra perioder under de snart 3 åren som vi känt varandra, och även om jag många gånger ser  tillbaka och förundras över att vi fortfarande hänger ihop, så tror jag på att det finns en mening med allt, ett öde lixom, och känner att den styrkan vi har efter bara knappa 3 år är underbar och alldeles unik <3...
För att känna så stark för någon, som jag gör för honom.
Han har bevisat för mig så många gånger att han är värd att hålla fast vid.
Hur han vet ALLT om mig, inga hemligheter, inga blygsamheter.
Han har stöttat mig i SÅ mycket sedan vi träffades.
Ändå blir jag så rörd, när jag fick detta armbandet igår, som om han hade läst mina tankar <3

Energy Armor shamballa.
Jag har så länge suktat efter ett, och nu har jag det finaste...som en symbol på att jag har inget att dölja <3


Det är tanken bakom som räknas...

Tack Danne ~<3~





No comments: