Thursday, October 9, 2014

Taconight at ragdollmansion

Vilken underbar dag jag och min skatt har haft <3
Vi har varit lediga tillsammans, och trots att Tor var hängig igår när jag hämtade honom på dagis, så har han klarat sig utan feber, om än något täppt i näsa och luftvägar.

Han har varit på gott humör hela dagen, jag har fått fixat massa hemmafix, tor har pysslat och lekt redigt och ikväll hade vi taco-middag.
Vi har pratat och skrattat...dessutom tog vi en kort promenad i eftermiddag där vi plockade kastanjer med oss hem och pysslade med.

Ja, jag känner mig så tacksam för denna dagen <3

Laga mat tillsammans


Taco-middag at RagdollMansion

Hoppas att ni bloggisar också haft en bra dag.

Jag har avklarat 30 min på crosstrainern efter tor hade lagt sig, och avnjuter nu mitt älskade lakrits-te framför tven innan läggdax.

Godnatt :-)
PoK/ Trasdockan 

No comments: