Sunday, October 5, 2014

Bilder från en följare

Åh!
En fullspäckad jobbhelg är till ända, och att avsluta denna helg, fick jag mail i eftermiddags av en tjej som jag knappt känner, men som följer mig på IG, och som var på plats med sin kamera under Norway Open för 2 veckor sedan.

Hon skickade massa bilder till mig som hon tagit under helgen, (utan att jag visste det!)
Hon kom fram och pratade med mig efter prisutdelningen, och tog även några bilder utomhus.

Jag blev så glad när dem hamnade i min inkorg idag.
För att vara tillbaka i vardagen, där allt käns så distanserat till den härliga känslan som infinner sig på tävlingar, så behövs dessa små överraskningar och känslan och lyckan jag hade då, för 2 veckor sedan, infinner sig igen :-)

Tack Evelina, för detta! :-*







PoK/ Trasdockan 







No comments: